Кабінет української мови і літератури




 Кабінет української мови  і літератури


                   
             




                                                                          
Кабінет української мови і літератури сформований згідно із Положенням про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів, яке розроблене відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», та іншими законодавчими актами України.
Основна мета створення навчального кабінету української мови і літератури полягає у забезпеченні оптимальних умов для організації навчально-виховного процесу та реалізації завдань відповідно до Державного стандарту базової і повної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 року за №24. 
Завданням функціонування навчального кабінету з української мови та літератури є створення передумов для реалізації таких проблем:
    - організація колективного, індивідуального та диференційованого навчан-ня; 
    - реалізація практично-дійової і творчої складових змісту навчання; 
   - забезпечення в основній школі допрофільної підготовки учнів; 
   - організація роботи гуртків; 
   - проведення засідань шкільних методичних об’єднань учителів української мови та літератури; 
   -індивідуальна підготовка  вчителя-словесника до занять, що сприяють підвищенню його науково-методичного рівня; 
   - вивчення, узагальнення  перспективного педагогічного досвіду; 
  - підготовка та участь учнів у конкурсах, олімпіадах різних рівнів. 
     Відповідно до основних завдань, зазначених вище, кабінетом української мови та літератури здійснюється така робота: 
   -проведення навчальних занять учнів з предметів «Українська мова», «Українська література»; 
   -проведення позакласнихвиховних заходів; 
  - надання консультативної допомоги учням і вчителям
- словесникам. 




У кабінеті 30 робочих місць для учнів та одне — для вчителя. Кабінет обладнано технічними засобами навчання (комп'ютер).  Також в приміщенні знаходяться 2 шафи, в яких зберігаються нормативні документи, документація
навчального кабінету, друковані посібники, дидактичні матеріали з української мови та літератури, тестові завдання, тематичні папки, підручники, хрестоматії, програмна художня та наукова література, література рідного краю тощо. У кабінеті є стенди: «Державні символи України», «Частини мови», «Речення», «Зв'язне мовлення», «Класний куточок 6-Б класу», «Словник», «Готуємося до ЗНО. Також тут знаходяться таблиці з української мови для 5-9 класів. На центральній стіні, над дошкою, — портрет Тараса Шевченка під українським рушником.
Стіни кабінету оздоблені, що створює спокійну затишну атмосферу. В приміщенні є український тин з квітами. Парти, стіл учителя, фасади шаф та книжкові полиці світлого кольору, що надає кабінету святкового настрою та пробуджує в учнів бажання пізнавати нове. Все це сприяє створенню емоційного настрою, формуванню та розвитку естетичних смаків, вихованню поваги та любові до рідної мови, історії та культури як основи буття народу.


      

ПЛАН  РОБОТИ  КАБІНЕТУ
на 2015-2016 н. р.
з/п
Зміст роботи
Дата виконання
Відповідальний
за виконання
Примітка
1.
Створити умови для роботи в кабінеті.
Протягом року
Завідувач кабінетом

2.
Продовжити оформлення кабінету згідно сучасних вимог:
А) Доповнити папки роздавального матеріалу.
Б) Розробити тестові завдання для уроків контролю знань .
В) Систематизувати дидактичний матеріал  з української літератури  .
Г) Систематизувати дидактичний матеріал  з української мови



І семестр

І семестр



Протягом року


Протягом року



Вчителі української мови та літ.

4.
Систематично проводити навчально-методичне консультування учнів.
Протягом року
Завідувач кабінетом

5.
Оформити передплату на періодичні видання.
Листопад
Вчителі української мови та літ.



 Позакласна    робота в     кабінеті

1. Олімпіади, огляди, конкурси
2. Дослідницько-пошукова робота
3. Вернісаж літературних  малюнків
4. Відкриті заходи: свята, конкурси, вітальні, ігри, засідання  МО
5. Робота з обдарованими дітьми
6. Співпраця з районною та шкільною  бібліотекою
7. Виготовлення наочності, дидактичного матеріалу
8.Ремонт книг
9. Підготовка повідомлень, рефератів, виступів




ОПОРНІ СХЕМИ І ТАБЛИЦІ
  •   Одиниці мови
  •   Відомості про мову і мовлення
  •   Опорні схеми з української мови
  •   Стилі і жанри мовлення
  •   Таблиці та схеми з української мови
  •    Апостроф перед я, ю, є, ї
  •    Закінчення  а,я,  у,ю в іменниках ІІ відміни
  •    І  в словах іншомовного походження
  •    Іменникові суфікси
  •    Офіційно-діловий стиль
  •    Подвоєння приголосних при збігу однакових приголосних
  •    Правила вживання м'якого знака
  •    Розряди займенників за значенням 
  •    Таблиця суперечностей
  •    Таблиці та схеми.
  •    Тип мовлення                                                               
  •    Художній стиль




ПАМ'ЯТКИ
  Пам’ятка «Як писати переказ»
  Пам'ятка "Як писати твір"
  Пам’ятка. «Як готуватися до усного виступу»
  Пам'ятка. «Як правильно писати статті»
  Пам’ятка «Як учити вірші»
  Пам'ятка "Як працювати над рефератом"
  Пам'ятка "Як вести бесіду"
  Пам'ятка "Правила  дискусії"
   Пам'ятка "Секрети успіху на уроці"
  Пам'ятка "Робота із зошитом"
  Пам'ятка "Робота із книжкою"
  Пам'ятка "Відвідування бібліотеки"
  Календар пам'ятних дат





Список презентацій  з української літератури

Андрій    Самійлович Малишко. Життєвий  і творчий шлях.
Всасиль  Андрійович Симоненко. Життєвий  і творчий шлях.
Григір   Михайлович  Тютюнник. Життєвий  і творчий шлях.
Дмитро Васильович Павличко. Життєвий  і творчий шлях.
Євген Флилимонович Малвнюк. Життєвий  і творчий шлях.
Іван  Павлович Багряний. Життєвий  і творчий шлях.
Іван Якович Франко. Життєвий  і творчий шлях.
Іван Якович Франко «Мойсей»
Іван Карпенко –Карий. Життєвий  і творчий шлях.
Іван Петрович Котляревський «Енеїда»
Марко Лукич Кропивницький. Життєвий  і творчий шлях.
Пантелеймо́н Олекса́ндрович Куліш «Чорна Рада»
Леся Українка (Лари́са Петрі́вна Ко́сач-Кві́тка) . Життєвий  і творчий шлях.
Ліна Василівна Костенко. Життєвий  і творчий шлях.
Максим  Тадейович Рильський. Життєвий  і творчий шлях.
Марко Вовчок (Марія Олександрівна Вілінська). Життєвий  і творчий шлях.
Маруся Чурай. Життєвий  і творчий шлях.
Микола Васильович  Гоголь. Життєвий  і творчий шлях.
Микола Хвильовий (Микола Григорович Фітільов). Життєвий  і творчий шлях.
Михайло Михайлович Коцюбинський. Життєвий  і творчий шлях.
Михайло Панасович  Стельмах. Життєвий  і творчий шлях.
Михайло Петрович  Старицький. Життєвий  і творчий шлях.
Олександр Петрович  Довженко. Життєвий  і творчий шлях.
Олександр Олесь (Олекса́ндр Іва́нович Канди́ба). Життєвий  і творчий шлях.
Олена Іванівна  Теліга. Життєвий  і творчий шлях.
Ольга Юліанівна Кобилянська. Життєвий  і творчий шлях.
Остап Вишня. Життєвий  і творчий шлях.
Павло  Григорович Тичина. Життєвий  і творчий шлях.
Панас Мирний (Панас Якович Рудченко). Життєвий  і творчий шлях.
Миха́йло Петро́вич Старицький. Життєвий  і творчий шлях.
Тарас Шевченко. Життєвий  і творчий шлях.
Тарас Шевченко «Гайдамаки»
Українська художня культура ІXІст.
Улас Олексійович  Самчук. Життєвий  і творчий шлях.
Художня культура України 17-18 ст.
Література рідного краю. Письменники Миколаївщини.
Людмила Чижова. Життєвий  і творчий шлях.
Мініна Алла Олександрівна. Життєвий  і творчий шлях.










 

Комментариев нет:

Отправить комментарий